کد خبر 722603
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
وزنه برداری

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: امیدوارم برای مسابقات جهانی تمام وزنه برداران دور هم جمع شوند تا تیم قوی را در مسابقات داشته باشیم اما همه چیز بستگی به صحبت هایی دارد که انجام می شود.

به گزارش مشرق، وحید ربیعی درباره این که تصور می‌کند برای مسابقات قهرمانی  جهان تمام نفرات دور شده از اردوی تیم‌ ‌ملی دوباره دور هم جمع شوند، گفت‌: امیدوارم این اتفاق رخ دهد. البته بستگی به صحبت‌هایی دارد که انجام می‌شود. امیدوارم که با همه این دوستان صحبت شود تا همه در کنار هم به وزنه‌برداری کمک کنیم تا تیم قوی را در مسابقات قهرمانی جهان داشته باشیم.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که کادرفنی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری از سهراب مرادی که به اردوی تیم‌ ‌ملی نیامد، گلایه دارد؟ تصریح کرد: ما خیلی دوست داشتیم مشکل سهراب مرادی حل شود و بر روی او در مسابقات قهرمانی آسیا حساب کرده بودیم، اما نیامدنش دست ما را خالی کرد. اکنون هم دوست داریم که مشکل این وزنه‌بردار حل شود و دوباره به اردو بر گردد. باید با فدراسیون صحبت شود که مشکل سهراب چه چیزی است و چطور می‌توان آن را حل کرد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که  توقع داشتند سهراب مرادی مانند بقیه وزنه‌برداران شرایط را تحمل کند و در اردو باقی بماند، تاکید کرد: ما کسی را مجبور به ماندن در اردوها نمی‌کنیم. بالاخره مشکلاتی در اردو وجود داشت و فدراسیون هم مدتی است که مشکلات مالی شدیدی دارد. شاید با رایزنی مساله حل می‌شد، اما  خودش ترجیح داد که به اردو نیاید ما هم اصرار نکردیم. سهراب مرادی ورزشکار بزرگی است و به او فرصت دادیم که خودش تصمیم گیری کند.

مربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری درباره این که کادرفنی از  از نفرات جدید در ترکیب تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری به این دلیل  استفاده کرد که تصور می‌کند سطح رقابتها در بازی های باکو پایین باشد یا خواست ریسک کند، بیان کرد: از قبل می‌دانستیم که دو مسابقه نزدیک به هم داریم بنابراین سعی کردیم نفرات بیشتری را به اردو دعوت کنیم و دو تیم کاملا متفاوت را آماده کنیم، اما در این میان یکی، دو نفر مصدوم شدند. سهراب مرادی هم به اردو نیامد و مجبور شدیم چند نفری را در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به صورت مشترک استفاده کنیم. در حالی که ما بیشتر به دنبال این بودیم که به جوان ها میدان دهیم.  

او ادامه‌ داد: در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تنها مدال مجموع مهم است، اما تا زمانی که استارت لیست بازی‌ها را نبینیم نمی‌توانیم درباره سطح آن اظهار نظر کنیم.

او در مورد اینکه کادرفنی توقع دارد  کیفیت اردوها برای مسابقات قهرمانی جهان متفاوت از قبل از قهرمانی آسیا باشد، بیان‌ کرد: با توجه به قول هایی  که از فدراسیون  گرفته‌ایم امیدواریم که مشکلات مالی حل شود و اردوهای بهتر و با کیفیت بالاتری را داشته باشیم. سعی می کنیم نفراتی هم که جزو بهترین های ایران هستند را به اردو دعوت کنیم و در مسابقات جهانی از آنها استفاده کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس